Personvern

Personvernregler for Nord Norsk Klatreskole AS.

Nord Norsk Klatreskole AS (“vi”, “oss” eller “vår”) er forpliktet til å beskytte personvernet til våre kunder, deltakere og besøkende på vår nettside. Disse personvernreglene forklarer hvordan vi samler inn, bruker, beskytter og deler personlig identifiserbar informasjon (“Personopplysninger”).

Ved å bruke våre tjenester, enten det er gjennom vår nettside, applikasjoner, eller ved å delta i våre arrangementer, godtar du våre personvernregler. Vennligst les nøye gjennom dette dokumentet for å forstå hvordan vi håndterer dine personopplysninger.

1. Informasjon vi samler inn:

Vi kan samle inn ulike typer personopplysninger, inkludert, men ikke begrenset til:

– Kontaktopplysninger (f.eks. navn, e-postadresse, telefonnummer)
– Betalingsinformasjon (f.eks. kredittkortnummer, faktureringsadresse)
– Informasjon om dine klatreferdigheter og erfaring
– Bilder og videoer tatt under våre arrangementer
– Enhets- og nettleserinformasjon når du besøker vår nettside (f.eks. IP-adresse, nettlesertype)

2. Hvordan vi bruker informasjonen:

Vi bruker personopplysningene dine til følgende formål:

– Å levere våre tjenester og administrere dine klatreopplevelser
– Å behandle betalinger og fakturering
– Å sende relevant informasjon, oppdateringer og markedsføringsmateriale
– Å forbedre våre tjenester og tilpasse dem til dine behov
– Å overholde juridiske forpliktelser og håndheve våre vilkår og betingelser

3. Hvordan vi deler informasjonen:

Vi deler kun personopplysningene dine i samsvar med gjeldende lover og reguleringer, og kun med tredjeparter som er nødvendige for å levere våre tjenester, som for eksempel betalingsprosessorer og leverandører av IT-tjenester.

4. Informasjonssikkerhet:

Vi tar sikkerheten til dine personopplysninger på alvor og implementerer passende tekniske og organisatoriske tiltak for å beskytte dem mot uautorisert tilgang, misbruk eller tap.

5. Dine rettigheter:

Du har visse rettigheter knyttet til dine personopplysninger, inkludert retten til å få tilgang til, korrigere eller slette dine opplysninger. Kontakt oss hvis du ønsker å utøve disse rettighetene.

6. Endringer i personvernreglene:

Vi forbeholder oss retten til å oppdatere disse personvernreglene når som helst. Eventuelle endringer vil bli publisert på vår nettside, og det er ditt ansvar å gjennomgå dem regelmessig.

7. Kontakt oss:

Hvis du har spørsmål, bekymringer eller ønsker mer informasjon om vår behandling av personopplysninger, vennligst kontakt oss på post@nordnorsklatreskole.com